14 Aralık 2007 Cuma

BEN İŞİMİ YAPIYORUM

Oyuncularımızdan Alex de Souza, kendisiyle ilgili çıkan övgü dolu haber ve yorumlarla ilgili olarak, sadece işini yaptığını, burada bulunduğu sürece buna devam edeceğini söyledi.
Bugün yapılan antrenman sonrası resmi sitemize bir açıklama yapan Kaptanımız Alex, "Ara vermeden Gençlerbirliği hazırlıklarına başladık. Şampiyonlar Ligi'nde bir üst tura geçmiş olmamız, takım olarak bizi çok mutlu etti. Ama artık bu iş geride kaldı. Takım olarak bunu düşünmemiz gerekmiyor. Çünkü bu maçları Şubat sonu Mart başında oynayacağız. Önümüzde 2 önemli maç var. Trabzonspor maçı için şimdiden bir şeyler söylemenin anlamı yok. Ama Gençlerbirliği için iyi bir hazırlık dönemi geçirdik diye düşünüyorum. Çünkü Gençlerbirliği hazırlıkları, Galatasaray ve CSKA maçları için yaptığımız çalışmaların bir devamı olacak. Yani aynı tempoyla devam ediyoruz. Gençlerbirliği maçından da 3 puanla ayrılarak taraftarımızı sevindirmek istiyoruz" dedi.
Alex, kendisiyle ilgili yazılı ve görsel basında çıkan, attığı goller ve yaptığı asistlerden bahseden övgü dolu haberlerle ilgili olarak ise, "Ben işimi yapıyorum. Burada bulunduğum sürece de işimi yapmaya devam edeceğim" dedi
Takımdaki eksiklerde, onların yerine oynayan oyuncuların iyi performans gösterdiğini belirten Alex, "Sakatlıklar ve cezalar nedeniyle, kadroya giren arkadaşlar da iyi performanslar gösteriyor. Bu da yaptığımız çalışmaların amacına uygun ve başarılı olduğunun bir göstergesi" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Powered By Blogger

Tv izleyin

Bölgelere Göre Saatler